چی می خوای؟ پس همین الآن این پایین سرچ کن:

نظرسنجی سایت

چه مطالب یا آموزش هایی را قرار دهیم؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 8576

پیوند ها

آموزش زبان c# پیشرفته


آموزش زبان c# پیشرفته

آموزش برنامه نویسی پیشرفته در سی شارپ

در این بخش یکی دیگر از آموزش های زبان برنامه نویسی سی شارپ را برای علاقه مندان به یاد گیری برنامه نویسی آماده کرده ایم که با عنوان آموزش برنامه نویسی پیشرفته در سی شارپ در ۲۳۸ صفحه ارائه شده است که در ادامه می توانید توضیحاتی در مورد زبان برنامه نویسی C# مشاهده و آن را دانلود کنید.

معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ

زبان سی شارپ (به انگلیسی: C#) یک زبان قدرتمند و پرطرفدار است که توسط کمپانی بزرگ مایکروسافت ساخته شده است، این زبان ترکیبی از زبان سی پلاس پلاس وزبان جاوا می باشد.

مروری بر تاریخچه زبان برنامه نویسی سی شارپ

شرکت Sun Microsystems در سال ۱۹۹۹، بهمایکروسافت اجازه داد تا از زبان برنامه نویسی جاوا در ساخت سیستم عامل خود استفاده کند. زبان برنامه نویسی جاوا به هیچ پلتفرم یا سیستم عاملی وابسته نیست و برنامه های نوشته شده با آن را می توان بر روی همه پلتفرم ها و سیستم عامل ها اجرا کرد. شرکت مایکروسافت در آن زمان برخی از مفاد قرار دادی که شرکت Sun Microsystems بسته بود را زیر پا گذاشت و قابلیت مستقل بودن زبان جاوا را از آن برداشت و شرکت Sun Microsystems پرونده‌ای علیه مایکروسافت درست کرد. در نهایت مایکروسافت مجبور شد تا زبان برنامه نویسی جدید شی گرا با کامپایلر شبیه به سی پلاس پلاس درست کند. آندرس هلزبرگ (Anders Hejlsberg) که امروزه آن را پدر سی شارپ نیز می نامند، سرپرستی و مدیریت پروژه طراحی و ساخت زبانی جدید را بر عهده گرفت و نام این زبان جدید را Cool گذاشت. در ابتدا شرکت مایکروسافت قصد تغییر نام این زبان را نداشت ولی به خاطر مناسب نبودن این نام برای اهداف تجاری در سال ۲۰۰۰ و در زمان معرفی رسمی فریم ورک دات نت نام آن را به سی شارپ تغییر داد.

  انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 113

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

خریدی ایمن را با ما تجربه کنید. ما 24 ساعته در خدمت شما هستیم.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما